Інформатика 7 клас, дистанційне навчання

 

 Інформатика 7 клас

ІІ семестр  

Тема. Алгоритми та програми

Урок №1.  Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.

1. Інструктаж з БЖД. 


2Сьогодні на уроці ми поринемо в світ програмування.  

     Повторення основних понять:

          1.     Що таке алгоритм?

2.     Які типи алгоритмів ви пом'ятаєте?

3.     Що таке комп’ютерна програма?

  

3.  Вивчення нового матеріалу      


Перегляд відеоуроку 👀



      Виконуємо гімнастику для очей:      

        

4.  Теоретичний матеріал для конспектування та вивчення   

       Програма – це набір команд (вказівок, інструкцій), призначений для виконання комп’ютером у певній послідовності.

Мова, яка використовується для запису алгоритмів, призначених для виконання комп’ютером, називається мовою програмування.

Мова програмування Python була створена приблизно в 1991 році голандцем Гвідо ван Россумом.

Своє ім'я - Python (Пайтон) - отримав від назви телесеріалу (“Monty Python”), а не плазуна.

Усі дії в програмуванні виконуються над певними величинами. Програмісту необхідно вміти визначати типи даних, необхідних для розв'язання поставленої задачі, описувати величини і правильно оперувати ними в програмі.

Величина – це кількісно виражене значення властивості об’єкта.

Величину, яка може змінюватися, називають змінною.

Імена змінних можуть бути будь-якими. Однак є кілька загальних правил їх написання:

Бажано давати змінним осмислені імена, що говорять про призначення даних, на які вони посилаються.

Ім'я змінної не повинно збігатися з командами мови (зарезервованими ключовими словами).

Ім'я змінної має починатися з букви або символу підкреслення (_).

У програмі на мові Python зв'язок між даними і змінними встановлюється за допомогою знака =. Така операція називається присвоєнням. Наприклад, вираз a = 4 означає, що на об'єкт (дані) у певній області пам'яті посилається ім'я a і звертатися до них тепер слід за цим іменем.

Приклади присвоювання змінним значень:

x1 = 15

x2 = 25

x3 = x1+x2

а=’Hello’

b=’world’

c=a+b

Виведення значення змінної на екран:

print(x3)

Арифментичні операції над даними:+,-,*,/

Виконуємо руханку: 


5. Перегляд цікавого відео про Python (Пайтон)

      

                                                         👀



Виконуємо пальчикову гімнастику:
                                 

6. Домашнє завдання: законспектувати теоретичний матеріал (див. п.4); за підручником опрацювати параграф 10.

 

______________________________________________________________________ 

Додатковий матеріал для самоосвіти:

Пайтон для дітей

Програмування Пайтон. Том І

Основи програмування (Python)

_________________________________________________

Інформатика 7 клас

Тема. Алгоритми та програми


Урок №2. Створення алгоритмів,  програм з використанням лінійних алгоритмічних структур та змінних. 

1Інструктаж з БЖД.

 

2. Вивчення нового матеріалу.  

Перегляд відеоуроку 👀 


Виконуємо гімнастику для очей:


3. Робота за комп’ютером

1)    Після повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером завантажити онлайн-версію Пайтон або відкрити встановлену програму.

2)    Виконання практичного завдання в програмном середовище

>>> 8 * 3.57                                   28.56

>>> ((5 + 30) * 20) / 10                  70.0

>>> fred = 200

>>> print(fred)                              200

>>> john = fred

>>> print(john)                             200

x1 = 30

x2 = 20

x3 = x1+x2

print(x3)          50

а=’Hello’

print(a)           Hello

b=’world’

print(b)           world

c=a+b

print(c)          Hello world

x1=x1+5

print(x1)         35

x2=x1

print(x2)         35

x3=x1+x2

print(x3)         70

print(10*x3)       700

print(10*c)         Hello world Hello world Hello world Hello world Hello world Hello world Hello world Hello world Hello world Hello world

Виконуємо руханку: 

4. Домашнє завдання: за підручником опрацювати параграф 11; вивчити основні поняття з теми; відправити вчителю файл або скрін з виконаним практичним завданням (див. п.3).