Інформатика 9 клас, 3-D графіка

 

Інформатика 9 клас

Тема. 3-D графіка

Урок №6, 7.  Вершини, ребра, грані. 

План уроку №6
1.  Інструктаж з БЖД 
2. Вивчення нової теми (опрацювати відеоуроки №1, 2)
3. Виконання практичних вп за зразком  (див. відеоурок №1)
4. Домашнє завдання: виконання практичних вправ у Blender  з відеоуроку №2.
План уроку №7
1.  Інструктаж з БЖД 
2. Продовження вивчення теми (опрацювати відеоурок №3)
3. Виконання практичних вправ за зразком  (див. відеоурок №3)
4. Домашнє завдання: створити в Blender фортифікаційні споруди "Зуби дракона"(піраміди у вигляді бетонних тетраедрів) не менше 3-х ліній.  Зразок створення пірамід (тетраедрів) див. у відеоуроці №3.

1. Інструктаж з БЖД

2. Вивчення нового матеріалу

Відеоурок №1

                                                 Руханка


                                                             Відеоурок №2
 
Гімнастика для очей

                                                            Відеоурок №3

Фізкультхвилинка

_______________________________________________________

Інформатика 9 клас

Тема. 3-D графіка

Урок №8.  Графічні текстури. Практична робота 

План уроку 

1.  Інструктаж з БЖД 
2. Вивчення теми "Графічні текстури" (опрацювати першу частину відеоуроку)

3. Виконання практичної роботи за зразком (див. у  відеоуроці Практичну роботу "Каньйон")

4. Відправити вчителю виконану практичну роботу.

1. Інструктаж з БЖД


                        2. Вивчення нового матеріалу

Відеоурок 

Руханка

                                  3. Виконання практичної роботи "Каньйон" за зразком у відеоуроці:  https://www.youtube.com/watch?v=-_EeEUpQeichttps://www.youtube.com/watch?v=-_EeEUpQeic

4. Підготовка та відправка вчителю створеного у Blender каньйону.



_______________________________________________________

Інформатика 9 клас

Тема. 3-D графіка

Урок №9.  Текстові об'єкти та їх редагування

План уроку 
1.  Інструктаж з БЖД 
2. Вивчення нової теми (опрацювати відеоурок №1)
3. Виконання практичних завдань за зразком (див. відеоурок №2)
4. Домашнє завдання: виконання практичних вправ у Blender  з відеоуроку №1.

1. Інструктаж з БЖД


                        2. Вивчення нового матеріалу

Відеоурок №1


Руханка


                                  3. Виконання практичних завдань

                                                                Відеоурок №2


_______________________________________________________

Інформатика 9 клас

Тема. 3-D графіка

Урок №10, 11.Тривимірна анімація 

План уроку №9
1.  Інструктаж з БЖД 
2. Вивчення нової теми (опрацювати відеоурок №1)
3. Домашнє завдання: створення анімації прапора у Blender  з відеоуроку №2 (див. відеоурок з відповідною назвою).

План уроку №10
1.  Інструктаж з БЖД 
2. Продовження вивчення теми (опрацювати відеоурок №3)
3. Виконання практичних завдань за зразком  (див. відеоурок №3)
4. Домашнє завдання: створення анімації персонажа у Blender з відеоуроку №4 (див. відеоурок з відповідною назвою).

1. Інструктаж з БЖД



2Вивчення нового матеріалу
Сьогодні ми поринемо в світ казки - світ чарівної 3-D анімації.

Відеоурок №1

Відеоурок №3

Гімнастика для очей


3. Домашнє завдання 

Відеоурок №2
Опрацювати відеоматеріал, створити анімацію прапора

 Фізкультхвилинка "Ковбой"

Відеоурок №4
Опрацювати відеоматеріал, створити  анімацію персонажа 

Руханка




_____________________________________________________

Інформатика 9 клас

Тема. 3-D графіка

Урок №12. Рендеринг тривимірної сцени.


2. Вивчення теми уроку:

Гімнастика для очей


3. Виконання практичних завдань

Виконуємо руханку


4.  Домашнє завдання: опрацювати відеоматеріал; виконати практичне завдання  «Створення скляної  вази і симуляція тканини».



___Додатковий матеріал для самоосвіти:__