Інформатика 9 клас
Тема. 3-D графіка
Урок №6, 7. Вершини, ребра, грані.
План уроку №6
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення нової теми (опрацювати відеоуроки №1, 2)
3. Виконання практичних вп за зразком (див. відеоурок №1)
4. Домашнє завдання: виконання практичних вправ у Blender з відеоуроку №2.
План уроку №7
1. Інструктаж з БЖД
2. Продовження вивчення теми (опрацювати відеоурок №3)
3. Виконання практичних вправ за зразком (див. відеоурок №3)
4. Домашнє завдання: створити в Blender фортифікаційні споруди "Зуби дракона"(піраміди у вигляді бетонних тетраедрів) не менше 3-х ліній. Зразок створення пірамід (тетраедрів) див. у відеоуроці №3.
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення нового матеріалу
Відеоурок №1
Руханка
Відеоурок №2
Гімнастика для очей
Фізкультхвилинка
_______________________________________________________
Інформатика 9 клас
Тема. 3-D графіка
Урок №8. Графічні текстури. Практична робота
План уроку
1. Інструктаж з БЖД 2. Вивчення теми "Графічні текстури" (опрацювати першу частину відеоуроку)
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення теми "Графічні текстури" (опрацювати першу частину відеоуроку)
3. Виконання практичної роботи за зразком (див. у відеоуроці Практичну роботу "Каньйон")
3. Виконання практичної роботи за зразком (див. у відеоуроці Практичну роботу "Каньйон")
4. Відправити вчителю виконану практичну роботу.
4. Відправити вчителю виконану практичну роботу.
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення нового матеріалу
Відеоурок
Руханка
3. Виконання практичної роботи "Каньйон" за зразком у відеоуроці: https://www.youtube.com/watch?v=-_EeEUpQeichttps://www.youtube.com/watch?v=-_EeEUpQeic
4. Підготовка та відправка вчителю створеного у Blender каньйону.
_______________________________________________________
Інформатика 9 клас
Тема. 3-D графіка
Урок №9. Текстові об'єкти та їх редагування
План уроку 1. Інструктаж з БЖД 2. Вивчення нової теми (опрацювати відеоурок №1)3. Виконання практичних завдань за зразком (див. відеоурок №2)4. Домашнє завдання: виконання практичних вправ у Blender з відеоуроку №1.
План уроку
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення нової теми (опрацювати відеоурок №1)
3. Виконання практичних завдань за зразком (див. відеоурок №2)
4. Домашнє завдання: виконання практичних вправ у Blender з відеоуроку №1.
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення нового матеріалу
Відеоурок №1
Руханка
3. Виконання практичних завдань
Відеоурок №2
_______________________________________________________
Інформатика 9 клас
Тема. 3-D графіка
Урок №10, 11.Тривимірна анімація
План уроку №9
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення нової теми (опрацювати відеоурок №1)
3. Домашнє завдання: створення анімації прапора у Blender з відеоуроку №2 (див. відеоурок з відповідною назвою).
План уроку №10
1. Інструктаж з БЖД
2. Продовження вивчення теми (опрацювати відеоурок №3)
3. Виконання практичних завдань за зразком (див. відеоурок №3)
4. Домашнє завдання: створення анімації персонажа у Blender з відеоуроку №4 (див. відеоурок з відповідною назвою).
1. Інструктаж з БЖД
2. Вивчення нового матеріалу
Сьогодні ми поринемо в світ казки - світ чарівної 3-D анімації.
Відеоурок №1
Відеоурок №3
Гімнастика для очей
3. Домашнє завдання
Відеоурок №2
Опрацювати відеоматеріал, створити анімацію прапора
Фізкультхвилинка "Ковбой"
Відеоурок №4
Опрацювати відеоматеріал, створити анімацію персонажа
Руханка
_____________________________________________________
Інформатика 9 клас
Тема. 3-D графіка
Урок №12. Рендеринг тривимірної сцени.
Гімнастика для очей
3. Виконання практичних завдань
Виконуємо руханку
4. Домашнє завдання: опрацювати відеоматеріал; виконати практичне завдання «Створення скляної вази і симуляція тканини».